Bad Boys

Idag har vi gjort en s k Glameliaros i skolan. Jag gjorde 2 stycken som bestod av 5 st stora röda vardera. Skall visa er bild någon dag :) Det är ett jäkla pillrigt jobb men blir fint. Så nu vet jag vad jag skall dekorera min lägenhet med ;) tihi!

Fick veta av hon som har lägenheten att hon ska städa det sista imorrn och sedan få den besiktigad. Och sen är den MIN MIN MIN MIN MIIIIIIIIIN!!! Och om ni inte förstod det där så är det MIIIIIIIIIIIIIIIN!!! ;D Tihi!

Imorrn så blev vi lediga för vi har inget kvar å göra i skolan =/. Känns gött å välbehövligt att va ledig då jag har en hel del som ska fixas med lägenheten här med städning osv. Men samtidigt lite vemodigt för dagarna försvinner och då tar skolan slut och då försvinner alla finfina vänner <3 Kommer att sakna alla så oerhört mkt och känner det bara mer å mer. Finns flera stycken som jag kommer att sakna lite extra <3 Men något som är bra är att vi verkligen får se till att ses så småningom!! Det är ett MÅSTE ;) Många gånger man säger så men att det inte blir av men den här gången tror jag faktiskt att vi kommer att kunna ses igen.... <3

De som vill skall åka till partihallarna imorrn bitti men jag tar sovmorgon och en fixardag här hemma ist. Är inget särskilt jag behöver och pengarna flödar inte just nu om man säger så :/....

På torsdag skall vi alla på en liten roadtrip tillsammans iaf. Ska besöka ytterligare en liten mysig butik och det ska bli kul. Sedan hörde jag även något om att vi skulle till Torp i uddevalla för julshopping :p haha... På kvällen sen blir det Harrys och julbord + quizz med hela klassen!! Jippie!!! Och några raringar kommer att sova hos mej på torsdag och det gillar jag skarpt!! Sista natten med gänget liksom ;) <3

Idag är det tvätta-diska-städa-packa-pyssla-röja-dag som gäller plus imöra PLUS torsdag ;D

Kyssar

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0