Stormen slår mot rutan

Idag har det varit en bra och rolig dag i skolan som vanligt men var svårt. Kände mig lite ur form =/. Men men motgångar gör en starkare eller hur var det?? Jag ger mig inte i första taget!!

Har gjort en solitär bukett och ganska stora buketter. Gick hyffsat :)

Efter skolan åkte jag, Jenny, Marie och Charlotte till centrum en sväng. Vi gick in i en cykelaffär för att jag skulle kolla på en ny cykel. Den jag har nu klarar inte av de tuffa vägarna i Stenungsund ;) Maria pekade på en ganska kort efter vi kom in och men se där min pärla stod där!! Iiiih =)) Haha har nog aldrig bestämt mig så snabbt över något så bra och fint förut!

Den är typ gammelrosa med mönster, damcykel med korg, rostfriskyddad kedja, 3-växlad osv ;) Jätteskön att sitta på! Blir nog bra detta! Har reserverat den och skall hämta den i veckan nu. på rea oxå! Hehe lycka!

Sedan begav vi oss in i lite affärer då tjejerna skulle handla lite diverse. Jag passade på att "bara titta" inne på Scorett och vad får man se??! MASSA snygga pärlor såklart! ;) Haha.. provade ett par som jag spanat på lääänge som var nedsatta men kedjan gick sönder... suck skall alltid hända mig saker... haha.. så jag höll på att inte få av mig dem.. och sedan när butiksbiträdet skulle hjälpa mig så kläcker hon "Det var nog dessa som krånglat tidigare så här"... what?! Då kanske man inte ska försöka sälja dem igen?? Herregud... :)

Men jag hade fått syn på ett par andra hotties oxå som var på rea och riktigt billiga. Såååååå såååå SÅ fina!! =)) Sitter jätteskönt och är så snygga! *dreglar*
Nöjd! =)

Vi tog en tur förbi Willys och shoppade lite diverse till hushållet innan vi begav oss hem igen. Då snörade jag på mig gympaskorna, tog med mig Keenahi så satte vi av på en spring/och powerwalkrunda! Vi var ute i 35 min ca och körde skiten ur oss bokstavligt talat! ;) Haha 2 trötta duktiga motionärer var det som kom hem. Keenahi fick hjälp med stretchning men jag insåg för en stund sen när jag reste mig att jag själv visst inte gjorde detta... oh my oh my - intressant det lär bli att cykla imorrn..... ;op

Nu njuter vi framför teven av att våran dag varit och är bra. Trots att regnet piskar mot rutan just nu. Mitt horoskop igår sa att jag skulle ha en turdag idag och det får jag väl säga att det blev ;)

PUSS

<3

 

Denna pryder min hall just nu



Solitär Bukett -
inte meningen att jag skulle synas,
därav den snygga stilen & uttrycket
;op


 

 


Buketter från idag

   


Trötta & Duktiga
Motionärer!
=)



Min trötta schnygga
älskling



Hårkransen -
ser tyvärr lite "trött" ut då jag fotade
den idag

   

Mina nya UNDERBARA pärlor!

Hotties

=)))


Kommentarer
Postat av: Stora lillasyster

Sugen på smoothie? Gott recept i min blogg :)

KRAM! <3 <3

2010-08-17 @ 19:08:40
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Malin

Men jisses va fina buketter då...=) De va inte dåligt va snabbt ni får börja binda o ha er! Blir nästan sugen på att läsa nått liknande själv ju!

kram

2010-08-18 @ 21:03:40
URL: http://minlillavardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0