Hela Helgen

Haft fullt upp med massa roliiga saker den här helgen :) Inte haft så mkt tid för att blogga som ni kanske märkt ;)

I torsdags gjorde vi ytterligare en oval bordsdekoration och den här gången (3e gången gillt) så fick jag till den!! Jippie =)) Det var en blomma som skulle suttit lite längre in - då hade den varit peeerfekt ;)
men han tyckte jag gjorde den bra.

Därefter skulle vi göra en helt rund bordsdekoration. Den fick jag till direkt och han berömde mig =) kändes riktigt bra faktiskt. Eftersom vi är så duktiga och snabbjobbade enligt läraren så fick vi börja på fredagens arbete redan på torsdan - vilket var en hårkrans.

Fredagens arbete var alltså en hårkrans och sedan en bordsdekoration som ser ut som en krans. Och det roliga var att vi fick ta hem de båda den dagen! Så nu har jag det fint hemma :)) Älskar verkligen blommor och de gör mig såå lugn och harmonisk ;)
Haha bla iaf
;op

Igår kom finfina vänner och hälsade på! Vi tog en långpromenad till havet, solade och umgicks. Var till centrum och käkade + gick i affärer - klockor var temat på den shoppingrundan ;) När vi var nöjda med stan och gjort den så åkte vi hemåt. På kvällen gjordes det tacos och spelade spel.
Förfesten var igång!!
Vi har så roligt när vi kör igång så kvällen igår var helt perfekt! Tog en taxi till Stenungsbadens Yacht Club och skakade våra rumpor tills stängningsdags som var 03.

*Tycker om er ni fina*

<3

Idag så tog vi oss ner till havet igen och låg och gottade oss i solen. Sedan var det lunch på stan och umgicks så mkt som möjligt innan det var dags för dem att ta bilen hemåt igen.
Är nu så tomt och trist men förhoppningsvis dröjer det inte länge innan vi ses igen...

TACK
för den här helgen!

*Ni är underbara*

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0