Happy girrl

Varsågoda:

=)



Hög Symmetrisk Begravningsdekoration -
samtliga samlade för dagens bedömning.
Fick höra att samtliga skulle passa på en begravning
"trots" att de var våran första
=)

   

Min första -
får bedömning av Sven (läraren)
bilden i mitten..

 

Min andra

 

Om man har gjort ett bra jobb
så ska man kunna vända den
upp och ner
;)





Min nya pärla -
även kallad rosa faran
;)
Matchande rosa lås oxå -
såååklart!
=D

Detta var lite bilder på mina senaste upptåg.
Hade prov igår och fick tillbaka det idag och fick
FULL POTT!!
=)))))
SÅ glad!!!
Det roliga var att jag fick en annans tjejs prov först men såg inte det
utan blev gött nöjd ;) Men sedan misstänkte jag att något inte
stod rätt till när jag såg den fina skrivstilen ;)
Men när jag fick mitt egna prov så var det som tur var även
FULL POTT där!
=))
Uuuuuuunderbart!
Bara att fortsätta så!
;)

Haft en bra dag men fick ett tråkigt besked ikväll.
Vill bara säga R.I.P och jag tror faktiskt att du får
det bättre nu....

Gonatt med er

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se upp alla stenungsundsbor! Nu kommer Carolina sviiiiiiiiiischande förbi,ha haha ha:)) Tjohooo

2010-08-19 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0