Fullt ös!!

Har inte tid att blogga något större nu med bilder osv för jag måste plugga. Vill ju ha full pott på varje prov så då gäller det att ligga i ;) Ska lära mig 39 snittblommor tom onsdag, deras botaniska OCH svenska namn!! Blev förhörd idag på skolan av sötaste Lina och upptäckte då att jag kunde alla utom 9 ;) Så det kändes riktigt bra. Hoppas det håller sig så SAMT att jag lär mig ALLA!! Då är det klappat och klart på onsdag ;)

Idag ville det sig inte riktigt när jag skulle göra buketter på skolan =( Hade en dålig dag. Fast egentligen gick det inte dåligt men det hade kunnat gå bättre... perfekt.... JA jag har höga krav på mej själv.. vill känna att jag lyckas med något här i livet... Detta betyder mkt för mej så jag kämpar allt jag kan (och lite till ;).)

Något jag gillade var den spontana och riktigt ärliga kommentaren jag fick när jag skulle visa upp en bukett: "- Oj vilken fin bukett!" Syntes och hördes att han verkligen tyckte det och det betydde jättemkt för mej :) Tihi.. kul...

Ibland krävs inte mkt för att göra mig glad ;)

Tex att man ibland kan bli alldeles glad och varm i själen av ett telefonsamtal. Sånt betyder jättemkt. Man vill må bra, det vill väl alla. Men när det blir så att det känns i hela kroppen - det är härligt det ;)

TREVLIG KVÄLL!!!

<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag borde bli lärare istället för elev tror jag.. thih.. jag har fortfarande problem med stavnin utav vaxblomma & silverträd. men jag har tillåtit mig sjäv att ha 3 fel poäng.. men hellst ala rätt som förra veckan.. =)

Söta du.. trivs med oss i hörnet.. ;)

2010-08-24 @ 19:05:37
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0