Framme!

Idag är en bättre dag. Verkar ordna upp sig och jag känner mig bättre till mods...

Idag gick flyttlasset till Stenungsund och nu är vi här =) Jag, Keenahi och Isma <3 Fick finfin hjälp (den bästa) av underbara Ma & Pa + syster yster. Det gick fort att lasta av och in i nya lägenheten.
Här kommer jag att få det riktigt mysigt tror jag och stortrivs hittills!

Har inte packat upp allt på långa vägar men har fått iordning litegrann och det känns bra.
Keenahi och isma verkar nöjda oxå.
Vi behöver detta
=)

Promenerat och letat reda på vägen till skolan idag. Jag och mamma tog en tur med hundarna och fick fråga oss fram. Fick lite onödig vägbeskrivning som resulterade i att vi gick fel men ändå kom rätt?? =) haha.... Jag provade att gå en annan väg som vi funderat på med Keenahi nu ikväll och det gick bättre. Tar ung 15 minuter att promenera. Så den vägen skall jag fokusera på just nu och lära mig och även prova att cykla den.
Sedan får jag se om jag kan hitta ytterligare ngn genväg osv...

Mkt backar är det här iaf så jag och Keenahi kommer få motion - det är nåt som är säkert ;)

Området verkar bra med blandade typer av människor - stora som små.

Imorrn hoppas vi på fint väder.
Då blir det upptäckspromenader för mig och Keenahi tänkte jag.
Bilder kommer så småningom.
Har inte riktig ordning på grejerna än så länge ;)

Gonatt och sov så gott

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0