Tjollavippen!

I måndags var vi då på bio. Såg på District 9. En mkt speciell film som jag till en början tyckte mest va konstig. Men allt mer man såg på den och sedan när man fick lite distans till den efter så var den faktiskt bra. En mycket speciell film, mkt speciell ;o)



Därefter spatserade vi bort till Arena där det fick bli god mat och ett glas vitt. Uunderbart <3 Var så mysigt att göra så en helt vanlig vardag. Lovely!

Igår jobbade jag kvällen. Var hektiskt!! Började kl 14, fick inte mat förrän kl 21 och jobbade över till 22.30. Men idag är jag LEEEEDIG!!! Wunderbart!

Om mindre än en timme så kommer Ingrid och hämtar upp mig och Keenahi så ska vi joina henne och hunden Carlos på en morgonaktivitet =). Igår var vi ut till gamla flygfältet här och promenerade - förutom klassblöta skor och en Keenahi full i fästingar så var det skitgött =). Soligt och fint!

Hoppas på en favorit i repris!

Annars så har jag lite planer men vi får se vad det blir av med allt :)

Pussssssss

<3



Klart att ena örat måste ha koll på omgivningen
medans man ligger och pos(e)ar på en sten
;o)


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad fin han är... Jag saknar att ha vovve! :)

2009-09-18 @ 00:47:36
URL: http://tjurskallenstomrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0