Sjuk??

Har jätteJÄTTEont i min hals =((( Är illröd och känns helt igensvullen jue.. vaknat flera ggr inatt. Har skitsvårt att svälja. Usch vill inte bli sjuk nu!!! Nej nej nej!!! =((

Idag har jag och keenahi varit ute på en långpromenad på 1,5 h med Ingrid och hennes hund Carlos. Var första gången de 2 träffades och de blir kära ;o) haha ganska lika i sättet så de matchade varann perfekt. Vilket deras mattar tycker är helt perfa så att de kan umgås alla tillsammans ;o) Så matte är stolt och glad idag <3

Idag är det kvällsjobb som gäller. Och imorrn är man ledig. Gud så gött! Behöver detta. Spec så att man kan vila lite och slippa bli sjuk!!! Sa jag att jag inte ville det???? Nej för att va sjukling! Jag säger NEJ!...

Have a nice day

<3



En oerhört fin bild som jag älskar!
Tåls att ses i STORT format
;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0