Lycka

För en liten stund sedan fick jag det finaste sms jag någonsin fått utav någon. Den som skrev detta var min älskling. Vad det stod i sms:et vet bara jag & han men det var det bästa som kunde ha skrivits någonsin. De finaste orden. De rätta orden. Sådan lycka som jag kände då och som jag känner nu den är obeskrivbar.

De enda som förstår det är jag & han. Kunde inte ha blivit bättre just nu. Helt rätt. Helt perfekt.

Tack min älskling. Du förstår inte vad mycket allt det där betydde och betyder för mig.
Du är underbar. Du är bäst. Du är mitt...

Nu ska jag sova och jag hoppas att jag får sova gott inatt.
Jag hoppas att jag även kommer att må bättre imorrn.
Nu kan allt bara bli bättre. Eller hur? Jo men visst - det ska det!

Den här är till dej älskling. Jag håller med.
Lovely



Jag Älskar Dej
Min E

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0