Julfint

Nu har jag fixat och trixat i vardagsrummet här hemma i 4 (!!!) timmar! Är inte riktigt nöjd - blir ju inte som jag tänkt mig så jag har fått testa lite nytt. Men men nu får det räcka för idag! Får smälta lite och ta en paus och ta nya tag om någon dag - eller så kanske man känner sig nöjd med det då det fått sjunka in ;o) Blivit lite lätt irriterad under mina inredningstag - fråga Erik :) mohaha stackarn! Jag är inte alltid så lätt att ha å göra med - nee inte da...

Nu är han och handlar. Ikväll blir det myspys framför teven. Han har bestämt sig för att han ville bjuda på något då det är hans dag och jag har inte fått veta vad :) Spännande! Blir säkert alla tiders som alltid när han står i köket! När jag fyllde så var det jag som stod för menyn - lite kul faktiskt :)

Värken i armen efter sprutan håller på att ge sig oxå tror jag. Har mått lite halvkasst idag men det tror jag inte har haft med sprutan att göra. Jag har ju haft ont i halsen under några dagar och känt mig lite risig så jag tror mer på att det är det som fortsatt. Sedan så kunde jag knappt sova inatt så därför har ju huvudet bankat som jag vet inte vad idag! Men nu börjar det kännas bättre där iaf - nu är det bara ryggen som låser sig efter en hel eftermiddag med pyssel ;op

Snart ut med vovven på promenad oxå!

Ciao!

<3



Haha ett litet roligt kort.
Taget för ca 1 år sedan i sept 2008.
Jag som ligger i soffan och ser ut som ett stort barn :-D
Och Boffen har tagit sig an den bästa platsen!
;o)


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran!

Saknar dig Lina !!!

2009-11-26 @ 23:17:52
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0