Verkar funka??

Nätet verkar funka nu igen så skriver här med ett litet inlägg =)

Har precis käkat gottit, jag och älsk har grillat. Var aldrig top chef över köttet idag utan jag tog salladen och potatisgratängen. Vi lyckas alltid tillsammans - myche gott!

Annars har jag inte gjort så mkt, kört några diskmaskiner. Borde dammsuga och tävtta men älsk har lovat att hjälpa mig till veckan så jag lydde hans förslag om att va ledig idag =). Har ingen ork, huvudet har bankat idag så jag får unna mig lite ledighet... jobbigt att ta det i veckan bara =/...

Just nu är det hockey på teven, tog en liten paus och hamna här. Ska ut med vovven om en stund tänkte jag.

Nu längtar jag redan till nästa helg, lite planer finns det - får se vad som blir av =). Tell you more later...

Nä ni dags att ge sig!

Hej!

<3



Jag & Sandra när vi va på Karlstabo-partyt som var för ett tag sedan.
Kul kväll!
=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vem är vem??





;P

2009-05-04 @ 11:43:58
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0