STCC

Igår var jag alltså iväg på STCC och jobbade som Grid Girl. Det gick bra och var kul men HELL vad mina fötter värkte när dagen var slut!! Men sånt får man ta ;o)

Kul att träffa nya tjejer och knyta en del kontakter somt att få va med på något sånt här. Såg dock inte så mkt av bilarna när de tävlade men får nog lov att säga att min var en av de snyggaste faktiskt ;op. Det började med att vi fick varsin skylt med respektive bil och förares namn på och stå vid varsin bil. Sedan när de körde ut inför start så fick vi även stå bredvid dem där. Sedan när det var 3 min kvar till start så knalla vi ut.

Körde detta 2 ggr och det va kul =) Hon som hade sytt upp våra kläder och castat oss var nöjd och jag kunde räkna med att boka in i aug också då det är i Kga igen =) Så det ser jag fram emot!

Hittade den här bilden när jag var in på STCCs hemsida. Såklart så är jag inte beredd utan kliar mig i ansiktet just när bilden tas.

Haha suck...



Lite egna kort hann jag med att ta också

 

Jag + Jag & Susanne





Hela Grid Girls gänget samlat -
Do you see me?
=)






Jag med min skylt - inte alltid så lätt när det blåser
;op

Sedan när jag kom hem blev det en powerwalk med hunden innan det var dags att göra sig iordning och ta på sig some stilettos igen =).

Därefter så begav jag och erik oss ner till stan för att möta upp Elin och hennes pöjk på Blå. Där tog vi oss något att dricka och satt på uteserveringen en stund innan vi gick in för att äta mat. Mycket gott och trevligt! Så underbart att få träffa henne igen, kramas och tjöta om ALLT mellan himmel och jord! =) Blev så fruktansvärt nostalgisk då vi pratade om en massa minnen. Kan säga att det var konstigt att säga hej då och ännu konstigare idag då jag inte kan och får umgås med henne mer nu på ett tag =(. Skulle ev tagit en fika idag men jag har så mkt som jag måste fixa med så tiden räckte inte till =(.



Men något som vi kom överrens om var att se till att boka in oss på min semester - då blir det en tripp till Oslo och min älskade älskade docka :o)

Nej ni nu har jag inte tid att sitta här mer!

Ciao!

<3

Kommentarer
Postat av: Elin

ooo vad härligt det var att krama o prata med dig vännen, nu får vi fasen se till att de blir snart igen=)) love you.puss

2009-05-25 @ 22:40:28
Postat av: Sandra Gee

Va fin du var gumman!!! Ja visst känns det rejält i fötterna efter en sådan dag.. :s AJ AJ AJ hehe..



Kram!!

2009-05-27 @ 02:48:49
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Virre

Shit låter ju helkul det där!! ... Alltid roligt med bilsporter!! :D ... Jag och dess var kranskullor på Swedish Rally förra året =) ... Puss

2009-05-27 @ 10:58:21
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0