Måste berätta!

Har ju glömt berätta en sak som jag är sjuuukt glad över!

Nästa lördag den 23e maj så ska jag jobba som Grid Girl på STCC =))) Ni vet, snabba bilar och mc´s. Tihi how fun!!!! Jag kommer att må som en liten prinsessa av att stå och titta på alla bilar och mc´s och höra de goa ljuden som de ger ifrån sig. Haha fun fun fun!!!!

Så nu längtar jag som ett as! Och tränar för fullt - gäller att va trimmad som bilarna tills dess vettni! Höhö tsss....

Puss på er!!!!

<3



En utav bilderna som Tony och jag var ute och fotade den 2e maj iår.
Det var rätt så kallt ute om man säger så men det hindrade inte oss.
Klockan var närmare 06.00 på morgonen när vi började för att få morgonsolen.
=)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

GRATTIS gumman!

Vem ska du jobba för?



SJälv har jag också jobbat en del Grid Girl förr :D Ganska KUL! Bara det är fint väder ;)



KRAAM

2009-05-14 @ 14:39:46
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Elina

gud va avensjuk jag blir! Jag vill också ! Lycka till

2009-05-15 @ 07:52:09
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0