Hey hopp!

Så har man arbetat en hel dag då, gått hem med värk i benhinnan och sedan varit iväg och handlat grejer tills ikväll för ikväll kommer kocken älsk fram igen och ska bju på grejer sörrni! =) Väntar med spänning och förväntan - brukar bli supert!!

Nu tänkte jag parkera arslet i soffan och sitta där tills det blir dags för sista kvällspromenaden med vovven och sedan sängen. Hade hoppats och tänkt träna ikväll men då mitt högra ben värker så f*bannat - benhinnan? Så bör jag vila idag. Eller rättare sagt jag kan inte göra nåt för det gör SÅ ont!!! Erik har smörjt mig med tigerbalsam iaf så får vi la se om det hjälper någe...

Nä ni puss på er kära ni!

<3


Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Ja men det skulle jag ju kunna göra :) Vart i Sverige bor du? :)



-Angi

2009-05-16 @ 14:18:09
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Virre

Härlig bild vännen =)

2009-05-18 @ 19:50:24
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0