Hej sweeties

Igår kväll var det grillning med kollegorna som bjöd på god mat och en massa skratt =).

Idag var jag uppe tidigt och gav mig ut på en jogging och powerwalk runda. När jag kom hem ef 50 min så tog jag hunden på en promenix. Därefter har jag duschat och käkat äggsmörgåsar =) Gött!!!

Ska snart sätta på mig ansiktet och sedan bege mig till stan för att möta upp söta Dess för lite shopping och tjöt. Eller mest fönstershopping för min del då jag måste spara pengar.. men umgås med henne ska bli hur underbart som helst! Wiiie =)

I eftermiddag sedan blir det städning för hela slanten och ikväll blir det förhoppningsvis bio med bästaste älsklingen. Hans förslag och när jag funderat en stund kom jag fram till att det är ju hur bra som helst jue ;op

Pöss!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0