Goder afton mitt herrskap!

Nu verkar nätet funka här hemma igen.. men men we´ll see... =)

Idag skulla jag ha tränat efter jobbet men fick så ont i axeln efter en arbetsdag? Har ju en knuta bak vid vänstra skulderbladet.. eller en jag har hela ryggen full men den har krånglat ett tag.. iallafall... så jag kände att jag inte fixade att dansa och grejer...

Något som kanske inte var det bästa att göra var att jag dammsög, diskade, tvättade spisen och handfatet?? Men det behövdes verkligen så jag gjorde ett snabbt ryck! Sedan vart det pizza för mig och älsk... haha skippar träning och trycker en pizza - najs? ;op

Den där pizzagubben är ju för rolig oxå. Knackar och kliver rakt in. 2 ggr har han träffat på en glad keenahi.. höhö då åker dörren igen fort vill jag lova! Idag sa jag till honom att han kanske kan knacka i fortsättningen och låta dörren vara stängd så öppnar vi.. "men det är för att ni inte har ngn ringklocka?!" Jo men jag hör när du knackar.... haha suck.... ibland är det inte lätt hörrni!!!

Nu skall jag lite snabbt kolla igenom bloggar och diverse saker och sedan vid 21 blir det en liten sväng ut till parken för att umgås med min "varg ifrån skogen" ;op därefter blir det natta, trött och ont i kroppen. Bäst att vila!

Imorrn ska jag få massage efter jobbet! GUTT!!!

Kyss på er

<3



Foto: Evelina
Modell: Jag
oretusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0