Vart tog sängen vägen??

Usch den här natten gick fort! Har visserligen sovit hela natten och det är väl bra men tråkigt när klockan ringde ;o) Då var det bara att pallra sig upp. Har nu käkat frukost och även skrivit upp lite saker som vi behöver ha handlat. Erik skall åka och storhandla idag så nu blir det att fylla på förråden! ;o) göttit.....

Nä usch och fy vad trött jag är... som vanligt så är det svårt att gå och lägga sig på kvällen... min plan igår var att gå och lägga mig halv tio... den stöp totalt kan jag säga! Snarare halv tolv blev det... hahaha... men även fast jag skall jobba så vill man ju känna av att det är helg och när klockan var halv tio var det svårt att slita sig... men men... får se hur det blir ikväll ist då??

Hoppas på en bra dag idag!

Puss!



<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe jaa :) Tycker dom är jättefina :) Desamma gumman! PUSS älskar dig <3

2009-03-07 @ 08:26:45
URL: http://emiiliiia.bblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0