Urrigt & Burrigt

Nu sitter jag och trycker i mig en stor tallrik m fil, havrefras och vindruvor. Gott men det var en alldeles för stor portion så jag blir proppmätt! Men då står jag mig ett tag iaf!

Sjukt trött idag med men snart får jag komma hem och gå och lägga mig igen - vilket nöje? Nä men det är så det känns när klockan ringer, man längtar efter när man får gå och lägga sig igen. Tänk att det är så gött att sova? Och tänk vad mkt man sover?! Tragiskt att man måste sova så mkt, är ju mer värt att vara vaken och njuta utav livet.. men utan sömn så orkar man inte det heller... jobbigt... ;op

Jobbelijobbjobb idag då! Dags att rava på lite och ta hunden och ut i det gråa vädret!

Ciaoooo!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0