Tugg - um - mi!!

Nu är jag nyss hemkommen efter en lång och trevlig lunch med Johanna! Vi gick till Munken där de hade middagsbuffé. Skitgott!! Stort salladsbuffésbord! 2 olika soppor och husmanskost. Vi nyttjade 3 stora tallrikar var typ ;o) hehe mumma!

Och JAG åt SOPPA! Hehe! Jag tycker att soppa är en väldigt tråkigt rätt och det görs inte så ofta hemma hos mig om man säger så. Det är inte det att jag tycker att det är äckligt utan bara tråkigt...? MEN jag smakade på en skaldjurssoppa idag som bara var Mmmmm GOD!!! Var saffran i den oxå, morötter + broccoli och grejer! Fasen va gott det var! Hahaha =) Och de hade även en aioli som bara smälte i munnen! Mmmm vitlök! Mycket! Sååå goooott! ;op

Vi satt där en lång stund och svullade i buffén. Tjötade om allt man kan tänka sig. Var så skönt att äntligen få träffas igen. Var på tok för länge sedan... och idag bestämde vi oss för att hädanefter så MÅSTE vi ses mer! Det är bara så!!! Jag känner det! MÅSTE försöka få mer tid till mina vänner - de är värdefulla!

Skiljdes åt på stan och tog bussen till Konsum. Där handlade jag lite göttit och ikväll är det jag som står för middagen. Huvaligen! Håll tummarna att det inte brinner fast, smakar uschanbuschan eller tappar driten i golvet! ;op haha... Lax, ris, sallad och sås står på matsedeln!

Nu skall jag surfaaa och glo på Den rätte för rosing på webben. Behöver få min lilla dos av det tänkte jag ;o)

Pussen
<3



Underbara J!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0