Nattugglan....

Det är jag det!!! Jobbade hela natten på sånär som minus 2,5 h cirkus!

Jobbade i ett streck fram till 04. Sedan tog jag med mig hunden och kröp ihop i fosterställning på hans filtar i HANS bur. Hahaha vilken syn =). Men Keenahi tyckte att det var myspysigt iaf. Var så go och borrade tom in huvudet en sväng under mitt och pussade mig gonatt ;o) Annars så frös jag mest och blev inte så mkt att sova utan mest vila.

Sedan gick jag upp 06,30 igen och grejade lite men när klockan slog 07 så gjorde jag mig beredd att knalla hemåt.

Och det är sånt fint väääderrrr!!!! Wunderbart!!!! Är trött som självaste aset men tänkte gå bort och knuffas med pensionärerna på Konsum och inhandla gottigotti frukost =) Blev så sugen på det när jag gick hem!

Annars blir det en oerhört lugn dag idag. Kanske städa lite om jag känner för det. Tänkte ev åka och hälsa på Evelina som f ö fyller 25 år idag!!!!!!!!!! GRATTIS!!!!! Finaste, duktigaste människa! =) Får se om hon inte har fullt upp med en massa firande bara ;o)

Och nu är jag alltså ledig tom söndag. Hur underbart är inte det på en skala! SÅ jäkla f*cking UNDERBART är det!!! =) Haha!

Puss
Sweethearts
<3

Nu blire frulletajm!

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi jag det var rätt roligt faktiskt. Jag ville så klart inte vara naken så det var att bara dra ner bh:banden och handuk så ser man typ naken ut ;). Vart är det du bor någonstans. Sen vad heter du på MB?

2009-03-19 @ 08:56:16
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja verkligen. Måste säga . du ska bli min dagens I love your blogg. Gillar din stil och blogg och du verkar vara en mycket skön och äkta tjej!

2009-03-19 @ 09:02:26
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Hej gumman!

Jaaaaa så jääävla kuL! JAg är så glad att det börjar hända saker nU!! Ändå ahr vi inte släppt första låten än haha.. :)

Festivalen är den 20 Juni.. Dock så är den i Finland :/

Annars är allt bra!!!! :) Förutom viruset som fortfarande spökar.. Fick höra att vila inte heller hjälper helt.. och det stämmer ju.. Det som hjälepr bäst är Drick MYCKET Vatten och äta mycket citrusfrukter!



KRAAAM från Glada Sandra!!

2009-03-19 @ 14:19:38
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0