My day

Har bestått av oerhört mkt städande! Såååå tråkigt!!! Men det blev gjort och nu ser det bättre ut! Ska se till att hålla det så här oxå! Om inte så blir jag bannad!!!

Ikväll så har jag och älskling precis ätit gottit. Har tittat på Wipeout och skrattat lite. Tittat på Parlamentet och skrattat lite till =) Nu är det Herre på Täppan snart. Lite sugen på Nip/Tuck oxå men jag vet inte? Får se vad som händer....

Imorgon är det dags för jobb - börjar halv 8. Men då slutar man halv 5 och det är gött!! Annars vet jag inte riktigt vad som kommer att hända? Ska förbereda lite inför min och Keenahis tripp till veterinären på Strömsholm..

Åh kom precis på att jag har en oläst Cosmopolitan som jag köpte i fredags! Niiice =)

Pyss
<3



Älskar & Saknar dej min vän...
;o)

Kommentarer
Postat av: Elina

Gud vilken galen rolig bild. Snygga fötter. Mina liknar ihop krullade bollar :S hihi hoppas din helg har varit bra !

2009-03-23 @ 07:37:20
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHAHA! Hett :P Love you

2009-03-23 @ 08:09:46
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0