Lina lessen...

Tänk att allt skall krångla jämt... suck...

Har ju tid på Strömsholm imorgon för Keenahis rygg. De ringde därifrån strax innan jag skulle gå hem ifrån jobbet... "-Hej vi måste flytta på eran tid för att våran magnetröntgen har gått sönder!" Trodde hela min värld rasa samman där ett tag.. nej nej nej....

Vet ju själv hur det är med saker som inte alltid funkar som man vill så det säger jag ingenting om! Bara så typiskt!

Men jag fråga om jag kunde få han undersökt imorgon iaf och komma ngn annan dag och röntga och det gick bra. Då var jag bara tvungen att ringa och fråga pappa om det var ok och sedan ringa tillbaka och säga JA vi kommer!!!

Upplever som om han blivit sämre o sämre under de senaste veckorna/veckan så jag vill verkligen åka!!! För tänk om de inte tycker att magnetröntgen behövs och så har vi skjutit på tiden! Precis! Så vi åker imorrn!

Vart bara lite ledsen för det är lite mycke nu..... och jag vill få ordning på han.... beter sig inte normalt och det tär på både mig och honom.....

My Lovely



Tihi ;o)
En dag då han bestämde sig för att helt plötsligt hoppa upp på bordet??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gubben! Alba och jag skickar en massa kramar. Fan vad dumt med strömsholm, hur otur kan man ha. Men bra att ni åker dit och undersöker honom ändå. Du får gärna ringa efter ni vart där om du vill prata vettu. Eller anytime. Nej det var inte jag som tutade :) kanske var ak då ändå! :) Ja men på onsdag jobbar jag, hur jobbar du? Puss och Kram

2009-03-23 @ 19:36:02
Postat av: Malle

Det var jag glömde jag skriva! :)

2009-03-23 @ 19:36:55
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund
Postat av: Emma

Hej söt! Trist när det inte blir som man tänkt sig...och jobbigt för dig å bubben din! Hoppas iaf de hittar nått som går att behandla så han blir frisk snart. För usch va jobbigt det är när ens älsklingar är sjuka... :/ I know!! Usch.. Men det går bra med min lilla Dundra. Eller ja, nu har hon lyckats skära sig i trampdynan så hon är sydd å går med bandage. Det tar aldrig slut på olyckor för henne! :( Saknar dig! Love ya! Puss puss

2009-03-23 @ 20:11:52
URL: http://www.jackams.se
Postat av: Evelina

Jag hoppas verkligen att allt går bra.



Gör mig ont att han inte mår helt som han ska och borde. Tänker på er..

2009-03-24 @ 13:19:00
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0