Leeeedig =)

Idag har jag en helig dag! Oj menar ledig! ;o)

Började med att ta hunden till skogen i ca 1 timme och busa lite. Sedan har jag ätit frukost, slappat framför teven oc datorn. Kört en diskmaskin och tänkte få bort all disk idag. Skall även dammsuga och tvätta minst en tvätt tänkte jag. Gött segt att städa som vanligt på mina lediga dagar men men.... Vill inte hamna tillbaka i dåliga vanor utan vill ha det rent och snyggt nu!!

Skall se på Ellen kavrt i ett och sedan blir det SATS då. Jag SKA gå idag ;o) hahahaha...

Måste bara lägga upp den här bilden! Såg den när jag läste på söta Elinas sida. Och jag kan inte sluta gapa. Herregud! Stackars! Detta är INTE Elina då ;o) hehehe utan en bild även hon hittat! Jag tyckte bara att den va rolig.

Oh MY...



Asså kan man ha så???
På riktigt???
Shit.....

Måtte bilden va fake....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0