Kolla vad jag hittade!

Läste Linda Rosings blogg nyss efter att jag sett på Den Rätte För Rosing... hmmm? Skumt!

Jag ska INTE vara på Arena i Karlstad på Fredag...
Linda Rosing, 2009-03-26 08:58

Vill bara upplysa alla er som hade tänkt besöka Club Arena i Karlstad för min skull att jag INTE kommer närvara!!

Jag befinner mig i Sthlm, och det har aldrig varit sagt att jag skulle åka ner dit och göra det här jobbet. Det stämmer allså inte.

Vill också tillägga att jag aldrig tar sådana updrag, those days are over long time ago.

Jag kommer inte att vara där...


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hahahahahhahaha



Typiskt "Herr Neon" att ge ut falsk reklam till sina 100%party-fester :P

2009-03-27 @ 11:57:26
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0