Jo men så atte...

Nu skall jag fixa mig för natta! Trött och redo för sängen! Idag så skulle jag ju träna då då... var aldrig iväg. Men IMORRN!! ;op haha ne men allvarligt imorrn får det bli SATS på allvar! Need to go to work out!!!

Skulle ju ha fotat imorrn men jag mitt nöt hade glömt bort att det var dans på kvällen och jag MÅSTE gå då det inte är många ggr kvar innan uppträdandet den 25e. Men allt var lugnt med fotografen. Skitsjysst måste jag säga! Han ville också avvakta och hinna finslipa på idéerna. Helt okejj med mig - gör helst kanonbilder från första start istället för något haffsigt!

Så han tyckte att jag skulle njuta av min lediga dag istället, snällt va ;o) Men men det kommer att bli av! Det hoppas jag verkligen för jag vill INTE att det rinner ut i sanden... men varför stressa så länge det blir av och blir bra =)

Nej ni sängen var det va? Näst efter vovven varit ute!

Gonatt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0