Jag är en sån dålig människa...

Tog mig aldrig till dansen idag =(. Hade inte tänkt att vara med för jag känner att jag inte är frisk än och vill inte då utsätta kroppen för träning.. men hade tänkt att dra dit och kolla då jag missar så mkt... men jag tog mig inte hemifrån =( usch usch...

Har iaf dammsugit idag och skall hänga upp en tvätt sen. Älskling har varit duktig och kört 4 stycken idag så jag kan hänga upp sista tänkte jag....

Nu är det Mästarnas Mästare på 1an. Bra program! Men jag behövde blogga av mig lite så det får nöja sig med att jag lyssnar på det idag ;)

Satt och kollade på Cops förut! Me like! Intressant program om hur poliserna kan ha det där borta! Yes yes....

Något jag även snurrade in mig på var Jerry Springer. Hade en period då jag såg på det varje dag men nu känner jag när folk skriker en massa taskiga saker till varandra att jag iaf blir lite ledsen, tycker att det är obehagligt.. publiken sitter och skriker "sätt dig ner hora!" i kör som en hejjaklack och de känner inte ens folket utan får hålla på så för att det är ett program! Tragiskt och hemskt... men ställer du upp i ett sånt program så får du väl tåla lite sånt antar jag? Tragiskt bara det =(

Är så totalt utkörd i kroppen. Så fruktansvärt! Sjukligt trött och känns som om armar, ben, huvud och rygg är tunga som sten! Att man kan va så här trött dagligen?!

Och jag märker allt mer att jag glömmer bort saker som jag lovat eller skall göra... inte bra... =(

Tidigt i säng idag och lite längre får man sova imorgon då jag börjar 14! Men upp i god tid så det hinns med att fixa lite saker innan det är dags för jobb.

GOD NATT

<3



Nej vem jag?! Sugen på paj???
Nee.. vafför tror du dee??
Söt! ;o)

Kommentarer
Postat av: Elin

i morgon ær en annan dag, en ny dag o førhoppningsvis bættre..træningen tar du igen næsta gång genom att køra på hårdare æn vanligt..så var det problemet løst..;)

2009-03-10 @ 20:21:37
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Men har du också samma virus som mig? Hur länge har du vart sjuk?

2009-03-10 @ 22:29:04
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Emilia

Är inte Jerry Springer bara uppgjort? :P PUSS!

2009-03-10 @ 22:46:33
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Evelina

hehe ser ju inte alls lite sugen ut ne :D så söt :D

2009-03-11 @ 01:04:40
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Uhh va fin

2009-03-11 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0