Iiiiiiih!!!!

Glömde ju berätta att igår när jag var i falun så ringde telefonen. Hej detta är från Folktandvården på Norrstrand - vi tänkte att det var dags för en koll igen! Whaat?! Men när var jag hos er sist?? Hmmm ser ut som i maj förra året? Jag höll på att få en chock, trodde verkligen att det var efter sommaren... men usch va äckligt sa jag! Är det så längesen? Usch va äckligt!! Jaa tiden går fort ibland försökte hon... haha hon trodde väl jag va knäpp ;o) Jo men vi har fått ett återbud imorgon så jag tänkte höra om du kunde komma då?? Lina låtsas tänka och säger sedan ja.....

Så nu har jag tid hos tandläkaren idag kl 10. Varför sa jag ja?? Jag HATAR ju tandläkaren och är i detta nu liiiivrädd!! Uuuuh =( vill inte!!! Men dum som jag är så är jag inbokad och skall pallra mig dit alldeles snart. Bäst att borsta tänderna riiiktigt ordentligt nu!!!

Önska mig lycka till!!!

Gaaaaah!
=(

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahah okok ;D Tycker du det blev fint i min lägenhet förresten? =) Kysss <3

2009-03-26 @ 09:47:56
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0