I sängen mä däj

Gick och la mig med datorn i knät i sängen istället för att sitta uppe. Är så sjuuukt trött! Men det är väl inte så konstigt då jag knappt sovit ngt på ett dygn...

Var hem till Evelina förut iaf! Skitmysigt, snacka om allt och ingenting och gosade med de 2 busfröna till dogsen =). MEN något som är jag så FRUKTANSVÄRT besviken på är mig själv!!!! =( Min överraskning var en jordgubbspaj som jag älskar som är rätt så nyttig och lätt att göra. Slängde ihop ett sådant recept innan jag begav mig och packade in formen med pajen så gott jag kunde så att det skulle hålla sig varm... men det gjorde den inte.... suck....

Så när vi plockade fram den så såg den jättesmaskig ut förutom att jordgubbarna gett ifrån sig lite extra vätska. Men sedan smakade den inte så gott =(. Usch jag blev så besviken!!! Pinsamt oxå... här har man med sig paj som man skall bjuda på och så är det en blöt svamp typ... havregrynsgröt m jordgubbar.. suck och snyft =( den hade ju kallnat och blivit blöt av kondensen typ... eller nåt jag veeeet inteeee... är bara så sjukt besviken.... Sorry E & P =/....

Annars har jag inte gjort så mkt, tog mig en kvällspromenad med vovven förut. Riktigt kyligt ute nu när det varit sol hela dagen och den nu försvann.... hoppas att det blir en fin dag imorrn med....

Imorrn kl 10,30 skall jag iväg på en Hälsoundersökning som vi har genom jobbet. Blodprov, syntest, hörseltest och konditionstest - wish me good luck!!!! ;o)

Och fick precis en förfrågan om att vara med på ett uppträdande nästa helg men då är jag i sthlm =(. Så jäkla typiskt att allt skall komma på samma gång jueee!!! Blir så ledsen!!!! Allt jag vill och tycker om skall ske på samma dag. Jättemkt sånt just nu!!! Skiiit!!!

Nu skall jag kolla på lite bilder som jag fick av Evelina ifrån våran senaste session. Kanske lägger upp några sedan ;o) Fler bilder ifrån London väntas oxå - jag har inte glömt bort! Kamerans batteri var slut såg jag så måste bara ladda det... men nån dag I update I promise!!!

Puss & Kram
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0