Hey där..

Igår kväll hade jag verkligen superkul! Eller em/kväll blir det jue.. Var hem till Evelina och vi fotade lite allt möjligt. Really really fun! Tiden gick så fort så från ingenstans så var kl 20. Så då fick det bli att avsluta och bege sig hemåt. Då jag fick bråttom för att hinna med bussen så hann jag aldrig få cd med bilderna. Vilket inte känns alls bra för jag är så nyfiken!!!  ;o) Så jag får hämta den ngn dag ist....

Hittade en bild som hon lagt ut i sin blogg som ni för övrigt kan gå in och läsa här! Underbar människa som är så proffsig och genomsnäll. Har skitkul när jag är hos henne. Lovely! =)



Foto: Evelina
Modell & Styling: Jag
=)

Idag är det en sämre dag. När klockan ringde imorse mådde jag inte alls bra =(. Hostig, ont i halsen och febrig. Men det värsta av allt var att jag mådde så sjuukt illa! Så det var bara att ringa sig sjuk och sedan gå och lägga sig igen =(. Låg i sängen till 12 innan jag gick upp. Var fortf illamående och yr men hunden behövde ut. Har sedan sett på Ellen i 1 h och nu gick jag och la mig i sängen igen. Skall kolla lite på nätet och sedan sova lite till. Har iaf fått i mig lite mat men mår illa =( bläsch...

Hoppas ni har en bra dag iaf

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Nejmen usch va tråkigt... är du också sjuk igen :(

Jag är inte sjuk.. men känner irritation i halsen och kroppen e allmänt ganska seg.. men det bryter aldrig ut..



Tråkigt det där med dansen.. Jag lovar jag ska tänka på dig! :)



När har ni uppvisning?



KRAM!

2009-03-03 @ 14:24:42
URL: http://sandragee.blogspot.com.
Postat av: desirée

Fiiiin du är lina!! :D får ta o hitta på något någon dag ... själv är jag liiiite bio sugen ;) kan ju höras om saken ? :) Hoppas du kryar på dig!! KRAMAR !

2009-03-03 @ 15:57:08
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fantastiskt fin bild på dig.. Skulle också vilja bli fotad sådär! :)

Hopps du mår bättre snart!! Kramkram

2009-03-03 @ 17:45:34
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha okejdå, du är förlåten ;)

2009-03-03 @ 22:41:10
URL: http://metrobloggen.se/sandraasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0