Glaaaaaaaaaaaaaaaad! :-D

Idag har jag jobbat, gick helt okej. Har känt mig lite yr och varm men det har funkat.

Direkt efter jobbet så tog jag en promenad med söta Jessica och the dogs och mötte sedan upp älsklingen utanför konsum och apoteket. In och handla medicin till Keenahi, ut och byta med erik som gick in och köpte gott till oss på konsum. Och SEN byta igen för jag skulle in och hämta paket!!!!!!!!!!!!! Wieeeeeeeeeee!!! Fick sms idag att det hade kommit!!!!!!!!!!! jajajajajajajjaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! :-D

Efter att jag hade hämtat mitt paket så gick vi bort till Kenneths och fick oss varsin hamburgare med strips. Göttans!

Sötaste sötnöt hade köpt med sig lördagsgodis som fick bli fredagsgodis till Keenahi oxå som han fick bära på vägen hem. Och då gick det fort vill jag lova!!!

Nu har jag suttit här och kollat på Let´s Dance. Really good show! I pausen kollade jag i påsen ifrån Halens och allt passade!!! Blev SÅ glad!! Allt hade dock inte följt med så har fortf en del restat som kommer i april och maj. Men det är roligt att det delas upp! Då får man ännu mer ;o) hahaha.... Var ett linne som var lite stort men jag skall nog be mamma sy in det ist för att skicka tillbaka och krångla. Bilder kommer så småningom men hittills får ni hålla tillgodo med de från Halens hemsida :-D





Påslakanset 6 delar

Allt detta fick jag idag. Trosorna är i 3-pack i rosa, blått och grått. Jättesöta!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0