Färdig!

Nu har jag varit hos tandläkaren, var klar för en bra stund sedan men tog med vovven till skogen för att andas lite ;o) Hahaha...

Var tandhygienisten jag fick träffa idag. Hom rtg:ade tänderna, kollade efter hål, skrapade lite tandsten som tydligen fanns där :-S och putsade dem med fluor. Gick väl bra men jag gillar det INTE. Mitt hjärta bankade hårt och ibland var hon lite hårdhänt tyckte jag och det gjorde ont! Speciellt när hon skulle kolla tandköttet... iiiihhh!!!

Men fick iaf beröm för mina tänder :) Tihi sånt är skönt att höra! Vet att jag har början till några hål men de är så små och inget man gör ngt åt. Det är upp till mig hur jag sköter dem helt enkelt. Undvika sött - det har jag ju slutat med. Använda tandtråd dagligen - ngt jag kanske borde börja med =( Tycker att det är så läskigt! Sist gång jag var hos tandläkaren fick jag beröm och kommentaren: ser att du använder tandtråd dagligen! Hahaha neee.... Och ett till sätt som är bra när man sköter sina tänder är daglig borstning morgon + kväll - det gör ja ju redan.... Gu så bra ja e! ;op

Så så är det.. nu hoppas jag att det dröjer innan de kallar mig igen. 1-2 år skulle jag tro! Men ringer de om ett år så tänker jag säga nej - så länge jag inte har några bekymmer såklart! Undviker gärna att gå dit om jag inte MÅSTE!

Så nu skall jag kolla runt på nätet en sväng med min fluorbanansmak i käften :-D haha...

Klockan 13 skall jag möta söta Johanna på stan och luncha! Hon fyllde år för ett tag sedan och lovades en lunch av mig - idag är det dags! ;o)

Puss
<3



Från min & Eriks gemensamma fest i nov ifjol-
F A N va sköj det va!
=)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du och Erik får ha en till genemsam fest nån helg så kommer jag :D Kul att träffa era kompisar också ;) Om jag är välkommen?!! :O hahah.. Tur det gick bra med tänderna :) PUSS <3

2009-03-26 @ 13:20:29
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0