Det tar sig...

Sa flickan...

Haha ;op

Nu har jag fixat my face, håret förblir utsläppt med lite extra volym och dresscode är då: svarta leggings, svarta shorts och en blå t-shirt m tryck som jag köpte idag. Till detta får det nog bli mina svarta pumps. Lagomt rockigt och lagomt casual ;op kör på den stilen idag... Ansiktet och håret talar för sig så kläderna kan vara lite mer lediga - hehe! ;op

Nej ni nu skall jag snart kila till bussen. Kass som jag är så hade jag ju inte laddat kamerans batteri så några bilder blir det inte ikväll =( sorry!!!!

Ha en bra kväll!

C-yaaaa!

<3

Just det! När jag var och handlade förut så¨kunde jag ju inte låta bli att köpa en liten grej till älsk. Hoppas han blir nöjd ;o)

(Om inte annat kanske du förlåter mig om det var så att jag käkade upp all kötfärs nu från tacosen igår =/ aiiks....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0