Dagen rullar på...

Yes it does...

Tog hunden på en buspromenad i skogen förut imorse oxå. Mkt välbehövligt och alltid lika fridfullt :)

Har sedan tvättat en maskin, diskat lite, zappat på dumburken och pratat med älskade Mami i telefonen. Nu hamnade jag här. Inte klar med städningen på långa vägar men det blir senare det...

Tänkte lägga upp lite kort då paparrazziLina var i farten igår på mina älskade djur :)

Enjoy!







 







 





Min vackraste, underbaraste lille Prins
*Älskar*
<3


 





Min vackra, underbaraste, söta lilla Prinsessa
*Älskar*
<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du gillar min blogg :)

Snygg header du hade! Ska fortsätta läsa nu :)

2009-03-01 @ 15:51:02
URL: http://metrobloggen.se/sandraasp
Postat av: Sandra Gee

TACK gumman! Matchen va sådär... men vi vann med 2-0.



Gud så söta bilder! =)



KRAAM

2009-03-01 @ 18:54:52
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0