And of we go!

Nu har jag fixat och trixat här hemma. Dags att bege sig ner till stan snart och sedan ut till Evelina. Va kul det skall bli! Tror detta blir kanoners! =)

Äter just nu världens största morot tror jag! Haha gigaaantisk! Kan inte ens hålla helt runt den, alltså kan inte stänga handen. Haha fatta va stor! En hel måltid =)

Ikväll tänkte jag försöka mig på att laga mat. Lax och ris står på menyn. Åh jag tycker att det är så gott! Mumsfilibaba! ;op

Nej ni jag har inte tid att sitta här och tjöta!

Ses!


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hihi TACK gumman! Va kul att höra! Önskar jag kunde sjungt ett par tagningar till.. den är inte klockren. Men jag drack ju lite och dom andra drack massor haha.. och de nöjde sig lite väl snabbt haha.. Jag sjöng nog in den kanske 5 gånger.. Och jag ahde inte varmt upp innan.. så jag började precis bli uppvärmd i rösten.. men men det låter ändå ok faktist! Fick till ganska rejält med power i rösten.. Han fick sänka gainen till 0.. HAHAHA (Så kraften inte slår igenom)



Fan det känns som att jag är förkyld igen.. Jag blev visst aldrig helt frisk.. kroppen har vart seg hela förra veckan.. Och igår började jag känna pyttelite irritation i halsen.. och idag e jag snorig igewn.. inget som rinner och täpper till uppe i bihålorna.. Jävla skit haha



Hur e det emd dig tjejen? =) Går det bra på dansen? :)



KRAM Sandra

2009-03-02 @ 14:32:18
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Virrzan

Hallå =), kul att du tittade in :D ... vilken fin sida du har och vilka coola bilder!! ... Kanske skulle kuna hjälpa mig någon dag och uppdatera min blogg? :S... den är så tråkig!! ... Kramar

2009-03-02 @ 23:31:17
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0