Sovit gott

Men vaknat dåligt.. förbannade jävla hosta säger jag bara! Ursäkta mitt språk men blir bara så less på det hela =((. Som tur var så sov jag ända till nu idag iaf. Men så fort man vaknar så börjar den. Hostar så att det värker i magen. Något positivt är ju att man får träna magmusklerna =) haha suck...

Ikväll hoppas jag på en bra kväll med mindre hosta. Då blir det kalajs för två vackra töser =). Ska bli så kul att få träffa girrlsen oxå som jag inte sett på flera flera veckor! Wunderbart!

Hoppas ni får en bra dag!

<3

 

Jag & Min Älskade älskade Boffen tidigare i somras
Åh vad jag saknar honom!!
Men imorrn så får jag pussa på hans goa nos igen!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0