Skit

Igår var det en riktig skitdag rent ut sagt! Det enda som var positivt typ va att jag fick hämta hem boffen igen =) Han har blivit piggare och diagnosen var anaplasma. Alltså en fästingsjukdom. Usch de små äckliga djuren! Säg något positivt som de djuren för med sig?! Nee precis ingenting utan bara elände... Så nu blir det medicin i 3 v så får vi se om skiten försvinner eller om det blir svårt att bli av med?

Idag händer inte mkt. Igår körde jag en snabb storstädning så idag är det mest tvättning som gäller. Ska köra en massa maskiner tänkte jag.. iaf så mkt plats som finns på sträcket =)

Nej man kanske ska ge magen lite mat??

Puss

<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

SV:

Hej gumman. Det är ingen fara det inte, bara att tjata på ;) hehe nej då men jag håller på för fullt med dom bilderna just nu faktiskt och börjar närma mig att blir klar.

Jo tack det är rätt bra just nu faktiskt. Jag hoppas detsamma och att det inte är något allvarligt med den lurviga pojken din, såg ju att han fått något från en fästing.

Kramar på dig.

2009-07-31 @ 12:24:17
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0