Sjukling

Usch usch usch...

Jag nyser, hostar, har feber (?), ont i öron och hals, och hostar ännu mer....

Suck varför liksom???

Finns väl knappt nåt tråkigare? Då jag hostar som jag gör så värker skallen och magen...

Nä fyy f*n...

Har lite saker som jag måste fixa idag. Annars får jag se till att kurera mig ordentligt för jag har planer inför helgen och vill INTE va sjukling då =(

*Snyft*

Ha en bra dag!

<3


 


Bilder från när syster yster var här på besök



Skål!

 

Gissa vems tallrik?
;op

 

Klädbyte har skett -
varför är jag inte förvånad?

 

SÅ vacker....

 

Pose Baby
=)



Rapparna!

Har så sjukt många fler bilder men det får räcka för en liten stund iaf
=)

Kommentarer
Postat av: dess

Synd att du är så sjuk gumman :( har varit ute o farit idag, men läste att du var sjuk så blidde inget, jag hoppar gärna över sjukan. Se till att bli frisk nu så vi kan ses snart !!! <3 missar you

2009-07-16 @ 14:17:54
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0