Host host

Usch känns som om både mina lungor och huvudet skall sprängas! Blä! =(

Har iaf orkat städa lite ikväll. Gött att ta lite i taget så blir det gjort och rent. Tänkte ge mig på toaletten innan jag ska sova. Hur ambitiös?? Brukar vara älsk som tar den då jag tycker att det är så sjukt äckligt men tänkte ge det en chans och visa att Lina kan oxå! =) mohaha...

Gonatt... host host.. Sov gott.. host host.. Ses imorrn!

<3

Passar på att lägga upp lite bilder ifrån modelltävlingen



Jag & en tjej som jag lärde känna där - vackra Donya

   

Galen träning på catwalken
=)




Jag & Donya igen

 

Först så skulle vi gå i linne och hotpants + med en liten påse som det stod Victorias Secret på.
Jag gick ut som nr 2.


 

Bilder på linnet.



Andra gången vi gick ut så skulle vi ha en cocktailklänning på oss.
Jag valde att ha denna.
Här hade jag egentligen bytt om när jag kom på att jag ville ha en bild
med klänningen. Så den åkte på snabbt - därav det fina bandet som hänger under armen
längs med sidan.
Mohaha..
=)




En bild på nästan alla tjejer som var med i tävlingen.
Donya längst till vänster gick även hon vidare!
Sedan de två blonda tjejerna som sitter på varsin
sida om mej - Johanna (i svart) & Laila (i grönt).

Nej ni nu orkar jag inte klicka upp fler ;o)
Kommer kanske fler imorrn vem vet??
Natti Natti!
<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snygging!! vill oxå va med i en sån tävling!



ja det tycker jag vi ska :) sorry att jag tjatar men det vore väldigt kul om du slängde upp bilderna från norge. vill blogga om helgen men väntar på korten ^^ om du inte vill lägga upp dom på din blogg lr facebook kanske du kan skicka över dom via msn?

Pusss

2009-07-16 @ 23:56:08
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0