Bröllop!

Hade en helt prefekt dag igår! Bröllop för hela slanten! =)

Vigseln startade 17.00 och jag & erik avlägsnade kl 03.00 ung. Heeelt perfekt och jätteroligt! Världens finaste brudpar oxå ;o) Och brudbuketten skulle fångas - vem gjorde inte det om - jo just det! JAG! Haha och det vet vi ju alla vad det betyder ;op hehehe...

Idag var en lite mindre bra dag =(. Min boffen är sjuk =(. Har bott hos en kompis sedan i fredags och igår när han och 2 andra hundar satt i en hundgård så hitta han en massa goda ben att mumsa på. Och han har mumsat! Så han har fått diarré. Tog en rötngenbild och hela magsäcken är full i ben - gott sa han =) men mindre gott nu med magknip?!

Men det värsta är att innan jag skulle ta med honom hem så tog vi en temp på honom - den visade 40,7!! Och så var han vinglig i bakdelen. Så han fick va kvar på jobbet med dropp och mediciner. Lillsnutten då! Han va inte så pigger.. och det förstår man väl med både magont och hög feber. Lillilll... Kanske någon rolig fästingsjukdom som spökar?? Tja är det inte det ena så är det det andra med den pöjken...

Hoppas på att han mår bättre imorrn när ja kommer till jobbet =). Och då det var så sjuuukt mkt för dem att göra där idag när ja skulle hämta keenahi så hjälpte jag till lite. Så sista semesterdagen spenderades med att jobba 4 h - kan väl inte bli bättre va? ;o) Äh det va ingen fara, hjälper mer än gärna till då det är häcken full och min grisekno skulle få träffa doktorn...

Nej nu ska ja betala lite räkningar!

Ciaooooo

<3



Godaste mest fokuserade lille raringen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0