Blond Brutta

Sitter just nu och tittar på filmen om Anna Nicole Smith. Intressant.

Befinner mig just nu hos mor och far - underbart!!!

Den lilla överraskningen var en stor bukett blommor som jag va och fixa och lite cash. Allt för att de ställt upp så mkt för mig nu och alltid. Passat Keenahi osv. Och är bara världens underbaraste föräldrar.

Något som var det bästa som hände mig idag var att träffa min raring igen. Se han lägga öronen och bli så jäkla glad av att se matte! Prata och hoppa och ha sig. Massa pussar fick jag! Och massa pussar gav jag =). Äkta känslor det lovar jag er. Det är det som är det bästa. Totalt ärlig och visar precis som de känner. Och den känslan som jag fick när jag kom hit. Den går knappt att beskriva. Lycklig. Jo men han gör mig lycklig.

Älskar min voffsing!

Nu börjar filmen igen!

Ciao!

<3



PUSSGURKAN!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så otroligt fin e han, världens finaste hund! :D

Tack för kommentaren, du e så himla goo;)Pusspuss

2009-07-21 @ 17:38:47
URL: http://sandrareiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0