Så var det med det...

En helt okejj helg blev det trots allt... började jobbigt men blev bättre.... Nu kom vi hem för en stund sedan och jag satte igång med städandet. Lika bra att hålla igång vettni ;op... nämen allvarligt... det är allt bättre och ta tag i det direkt så kan man göra ngt roligt sen! Så jag är väl inte färdig men sitter här medans maskinen går iaf!

Skönt och träffa lille missen oxå som har haft FF ;op Emelie låna ju våran lgnht igår tills idag så där fick hon sällskap iaf... men idag kom mami und dadi hem med brötongen! Så nu vart friden slut ;op

Imorgon startar ännu en vecka utav jobb, jobb och jobb.... Skall ha brandutbildning imorrn jag och 2 till som missa det innan jul... så det skall bli intressant!

Ngt positivt som händer i veckan är iaf att dansen börjar på tisdag!!!!!!!!!!!!! Wiiie *längta* hoppas hoppas det blir braaaao....

Hänt ngt kul i helgen då?

Puss på eeeeer!! =)



Jag i Mallorca sommaren -08.
Sååå härligt!!!!
Men?!
Vad kniper jag om?!.....
;op

Kommentarer
Postat av: dess

L I T E kul att dansen börjar till veckan! wii vad kul det ska bli! måste få följa med o kolla på house ngn gång också! :D se om det fångar mitt intresse till nästa termin kanske :) du dansar tis 18.50 va ? för jag slutar min 18.30 så vi ses då en sväng!! :D var ju ett tag sen .. :) men kan bero på att jag är sämst i sverige på att höra av mig :P puss&kram!

2009-01-25 @ 22:09:20
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hur gick det på dansen? =) va det roligt??



Nu har jag fått min laptop :D Så nu behöver jag inte gå hem till mamma och pappa haha.. Hoppas allt är bra, PUSS! love u <3

2009-01-28 @ 08:48:38
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0