On and on...

Idag har det varit ännu en bra dag i Åmål :).

Började med att jag och Erik löste Melodikrysset med mamma o pappa =-D haha kul! Vi var ett kanonteam och löste alltihop!

Sedan så åkte Erik tillbaka till Ksd. Inte så värst kul kanske men vi ses ju på måndag igen =/... Jobbigt att vara utan min goding <3

Jag tog sedan en promenad från station och hem ist för att åka bil tillbaka. Gjorde bara gott! Efter en lång och värmande dusch så kom Thomas och Paola förbi och åt mat och fikade en stund. Var kul att träffa dem!

Blev en hel del skidskytte och sedan var jag så trött så trött! Kurade in mig i filten och sov lite gött i soffan ett tag innan det var bara att klä på sig och gå ut i kylan med vovvarna. Jag och mamma tog en riktig långpromenad på drygt 1,5 h - mkt gott!

Nu vankas det varma smörgåsar och mys framför teven! Gud vad jag tycker om att va hemma <3

Saknar min Prins**

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0