Nyårsafton =)

Spenderades hemma hos mamma och pappa med Älsklingen och djuren. En helt underbar och perfekt kväll. Hade det så mysigt =)

     


*Caroline *Keenahi & Erik *Charisma Cinderella
*Minja


Började med varsin drink. Rosévin med jordgubbar. Mums <3. Jag och mamma hällde i lite päroncider oxå så då blev de perfekta ;o) hehee....

 

Sedan var det kalasgod mat! Potatisgratäng och fläskfilé. Grönsallad och tomater/rödlök. Till det stekta kantareller i lök och en kantarellsås. Ååååh så gottit! My parents can cook I tell you! ;op

Vi bänkade ner oss vid teven och njöt utav Robert Gsutavssons film Lösvikt. En helt fantastisk man och stjärna. Ingen verkligen INGEN är som denna mannen ;o) Tog oss även en titt på filmen The Dark Knight. Lång men bra film. Hemskt att Heath Ledger inte finns längre. Mkt duktig skådespelare, fantastisk man även han :o)

Skålade med lite Asti klockan 00 och tittade på alla fina fyrverkerier.



Min hund på tolv-slaget ;o)
Skönt att han kunde vara så avslappnad och trött vid alla raketer.
Skänker en tanke till alla med skotträdda hundar =(....


Kvällen var precis som jag ville ha den iår. Med några utav dem jag älskar allra mest <3
Underbar....

Hade ni en bra kväll?



<3

Kommentarer
Postat av: desirée

Fina ni är o trevligt ni verkade ha det då! gött! :D vi hade också jättetrevligt (saknade dig så klart!) var lugnt och avslappnat :) gick vidare till ngn fest senare som var det sämsta o värsta jag sett! :D stannade max halvtimme sen åkte vi hem till bebisarna :) hörs o syns snart!!

Puss o kram : )

2009-01-01 @ 12:40:50
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Lät som att du hade mysigT!

Själv hade jag skoJ! :P

2009-01-02 @ 23:07:01
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0