Nu så...

Färdigjobbat för den här helgen. Men imorrn är det på´t igen! Jobbar ända tom tors 8-17. Sedan är jag dock ledig tom mån så på tis är det som gäller då... ser fram emot tors! =)

Oj det var allt ett par dagar sedan jag uppdaterade men det är kul att det ändå är så många inne och läser =) *gulligt*

Om vi tar ifrån fredag då...

Gick upp på fredagsmorgonen vid 5 för att gå på toa och min älskling är borta?? Även hans sängkläder?? Hittar då iaf min älskling i soffan...ber om is.... mår du dåligt?... jo men visst magsjuk var han. Uuuäck! Usch tyckte så synd om honom och jag ville INTE bli smittad! Min stora skräck!!! Gaaaah! Och jag som skulle jobba helgen??? Aaaaah!

Agerade lite sjuksyster där på morgonkvisten och hjälpte till att hämta diverse saker osv. Sedan var det bara för mig att försöka sova i en timme till innan jag skulle gå upp... gick inte så bra...mådde sj illa bara för att jag visste att han gjorde det... åhh håjaja... Var bara att börja SPRITA händerna för fulla muggar!!!

Tog mig till jobbet och spritade händerna om vartannat! Hahaha jag lär väl torka ut snart ;op iaf händerna...håller på än och spritar..VILL INTE... När man vet att ngn annan är sjuk så är det ju lätt att man inbillar sig sj så lite illamående var jag till och från under dagen... eller mådde iaf konstigt? Eftersom det går inom ett dygn att bli smittad så fasade jag ju för fredagskvällen/natten... MEN inget hände då....

På kvällen sågs det på Let´s Dance. Åt Mcdonken som jag fixade efter min powerwalk. Till efterrätt för mig fick det bli en liten skål m vaniljyoghurt och tinade jordgubbar och mandelflarn =) mums!

Igår bar det av till jobbet igen. En helt okej dag, hade att göra om man säger så men slapp att slå knut på sig sj iaf! Blev lite snurrig och konstig på em men ingenting hände - phu! På kvällen blev det mysmat som jag lagade iordning (tror att jag fick godkänt ;o)) och kikade på lite allt möjligt. Passade på att köra 2 tvättar och lite diskmaskin oxå. Så nu är den ena tvättkorgen nästintill tom! Iaf ena sidan! Wiiie vad jag är bra! =-D... Sedan tog jag och Keenahi oss ut på en powerwalk innan det blev dags att snosa kudden till sömns ;op... Keenahi fick ett cp-ryck när vi var ute och gick. Vet inte riktigt vad som hände. Hahaha skrattar bara när jag tänker på det! Vilken syn =). Började fara fram och tillbaka i kopplet, skällde ut mig, "pratade" och hade sig... Bad han lugnt att sätta sig och han satte sig, la sig och kanske ska man snurra runt? Nä där ångrade han sig och for upp och fram och tillbaka igen... Hahaha fick han till slut att sätta sig med en enkel handrörelse och lugn. Men sedan fick han som han ville och fick kopplet i munnen och körde lite intervallträning med morsan! ;op
Hahaha....
Han älskar när han får ha kopplet i munnen och så springer vi fort fort! Sedan stannade han snabbt på kommando och satte sig ner. Klara färdiga gå! Och iväg igen! Och så höll vi på en sväng =). Tror ni att vi båda somnade gött sen eller? ;op

Idag har jag återigen begett mig till jobbet. Haft en helt okej dag idag med, lite mer stress nu sista timmen så att man fick jobba över lite men så är det väl alltid när det börjar dra ihop sig så att man får gå hem? Känner att jag har ont i halsen men INGA känningar på ngn annan skit just nu! Yeyy... hoppas hoppas faran är över.... känns så iaf...?
Hmmmmm......

Nu skall jag ta vovven och knalla hemåt. Passade på att skriva när jag ändå sitter här för att jag vet att jag ej kommer att orka när jag kommer hem! Även fast jag gillar att blogga så inte ikväll... sorry ;op....

Hahaha där hade ni min helg! Inte så innehållsrik men ändå ett LÅNGT inlägg =).

Hoppas att ni haft en bra helg, utan sjukdomar och dyligt.

Imorrn är det en ny dag, en ny vecka och ny tag som gäller!

C-ya!

PUSS

<3

Kommentarer
Postat av: Alina

åå tack så mkt söt! :)

2009-01-11 @ 18:20:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

du är lite lik Carolina gynning :)

2009-01-11 @ 18:31:09
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0