Igår

Var vi ute och pimpelfiskade som sagt! Uuunderbart <3. Blåste lite till en början men det lugnade ner sig så det var några minusgrader, klarblå himmel och strålande sol!!! Lovely!!! Och vem nappade det för om inte för MIG! =) Hahaha skitkul!! De andra borrade nya hål och frågade mig hela tiden om jag inte ville ha ett nytt. Meeen det dröjde allt en bra stund innan jag bytte till ett annat för fiskarna var ju hos mig jue! ;o) Dock inte så stora. Och snälla som vi var så fick alla simma tillbaka ner i hålet igen ;op



Tittu! :-D

   

   



Hahaha JA det är olika fiskar och de som nappade hos mig :-D
Alla fick vara fotomodeller innan de dök ner i hålet och simmade ut i det stora blå (svarta) igen...



Hej då fisken...



Den här fisken fick Älskling ;op



Storfeskarn ;op



The Quuen of pimelfishing ;op



Naaaw!! Sött va ;op hehehe Lina var rastlös...

På kvällen blev det mys vid teven och kollade På Spåret och käkade varma mackor som jag och mami stod för :o). Till efterrätt blev det en Superb (!) fruktsallad som JAG stod för ;op. Myche gottit!!! Kollade på Björn Gustavssons film igår oxå. Måste blivit ngt konstigt med filmen när vi satte på den för det blev så kort och man fick byta scener för hand osv... svårt att föklara men jag hoppas att de inte gjort filmen sådan. Men ja Björn Gustavsson är en Stjärna**



Den lilla "pricken" på isen är min pappa =)
Tycker om den här bilden.
Vinter....




Yeeah!

Kyss sötingar <3

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Åh ja verkligen hurtigt av dig ;)

Ser lite kul ut ändå =)



Åh jag skulle faktist vilja njuta av naturen mer.. Jag växte ju upp på landet.. och då va man ute hela tiden.. sommar som vinter.. men men man har ju blivit vuxen också haha.



TACK! =)



Hihi ja Nyår va faktist över förväntan tycker jag =)



KRAM!!

2009-01-03 @ 22:48:29
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: N AT

Joo filmen är gjord så tror jag. samma för oss. :/ Fan va mys å pimpla!

2009-01-04 @ 01:50:40
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0