Hej vad det går!!

Ja idag är jag effektiv sörrni! ;o)

Var ute med Keenahi i över 1 h förut i fm. Så himla härligt!!! Tog oss först en tur till skogen där vi busade lite och sedan tog vi en lång promenad runt hela kroppkärrssjön. PÅ kroppkärrssjön ;o) Wunderbart!!!

Sedan idag har jag städat för fullt!!! Packat upp alla julklappar. Diskat allt nytt porslin + gammal disk =). Tvättat nya sängkläder + de smutsiga! Och än är inte dagen slut!!! Jag har tom dammsugit hela sängen!!! Hahaha kånka och bar.. Erik hjälpte mig lite tills lut, var lite bängligt och göra allt samtidigt själv :-).

Min rygg värker AS HELL! Men vad gör det?? I need to keep going! ;op

Nu är det mat!

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men Lina hur många ggr ska jag behöva säga det? Du behöver gå till en naprapat. ?

2009-01-04 @ 20:25:08
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0