Hallå

Måndagen..... Big fight - early in bed that night.... o så var vi klara med den dagen.....

Igår var det jobb sedan så var det danspremiär på Dansstudion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =-D

Sötaste Dess satt och väntade på mig utanför och hade kollat upp vart jag skulle vara osv :) Så himla gulligt! Sj så kände jag mig som en yr höna - lite lätt bortkommen så.... kom först och främst hemifrån lite senare än planerat så det var powerwalk MINST sagt!! men jag var där i tid som tur var!

I början så kände jag bara att det här går inte! Usch jag såg ut som en stel pinne... kändes inget kul och tänkte bara att hur skall jag kunna gå här i 13 v?? MEN! Sedan lossnade allt och jag hade jättekul! =) Fick in gunget lite mer och det såg tom snyggt ut! Kunde ta ut rörelserna och hängde med! Really fun! Perfekt var det. Inte superlätt men inte heller jättesvårt. Behöver kämpa lite för att få till det och det gillar jag ;op så det här kommer att bli bra... kul! Nu väntas söndag så får vi se hur det blir =)

Ikväll är det jourarbete som gäller. Börjar 15 och är schemalagd till 22. Sedan får vi se va som händer???

Imorrn är jag ledig. Då skall det tränas, kanske gå på stan... på kvällen blir det förhoppningsvis bio <3

Ha en bra dag

Pyss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Okok, men det blir allt bra ska du se =)Blir det uppvisning och så när terminen är slut lr? Då vill ja komma och kolla =) Hehe ja, det är jättegött att äntligen ha en dator här hos mig ;) kom på häromdan att vi faktiskt snart ska på After Dark :D :D kommer bli en kanonkväll! PUSS

2009-01-28 @ 16:10:21
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0