Godmorgon!

Jobb, jobb o jobb...

I förrgår var jag iaf till Sats och fixade mitt årskort! Really fun! Så nu är det träning som gäller 2-3 ggr/v! Började redan igår och skall ditt på pass ikväll =). På mån skall jag träffa en tjej som heter Anki och få instruktion om hur alla maskinerna fungerar och så. Inte fått det visat tidigare och jag vill att det skall bli ordentligt gjort.

I förrgår kväll när jag och Erik skulle äta mat så hade vi laddad upp med sallad till och även sockerärtor. Jag tog en stor tugga utav en och kände ngt konstigt mjukt på läppen?? Stämde inte riktigt, var inte bara en ärta inte....... det var en LARV!!!!!!!!! Uuuuuuuuuuäck! =(......... ärtan for ut fortare än kvickt och ner i toaletten. Sedan spolades käften med vtn ett X antal ggr. Uuhhh!!!!! En grön liten larv trivdes finfint inne i den där... usch :(.....

Fick mess av erik igår när jag jobbade och han hade oxå fått en.... de verkar trivas hos oss??! Har aldrig hänt förut och vi har ju ätit många ggr. Så tråkigt för det lockar ju inte precis och man kan ju inte sitta och öppna dem varje gång heller =/...

Nej nu är det dags att jobba. Längtar till passet ikväll!

Ha en bra dag!

<3

Kommentarer
Postat av: Elin

fyyyyy vad vidrigt! kommer du ihåg när vi hittade en när vi skulle göra korm med bröd???? uuuuh

2009-01-14 @ 10:42:56
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Åh va duktig du är som ska börja träna på sats! :)

2009-01-14 @ 14:03:44
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sweet life style

Åh! ja! jag slutade ju i sommras :) disco var verkligen livet för mig, hela min uppväxt. Jätte tråkigt att min partner ville sluta. Men samtidigt kändes de omöjligt att dansa med ngn annan en henne, vi hade trots allt spenderat massa år ihop. Och sen är de inte så kul att börja om i brons när man var i guld påväg mot star!

2009-01-14 @ 20:27:18
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0