Förkyld...

Tror bara att jag blir mer och mer förkyld. Usch =/ Vaknade med ont i halsen idag och det släpper ej... jobbigt värre...

Idag åker jag hem till Ksd igen. Blandade känslor. Hade faktiskt mer än gärna stannat kvar längre. Mår bra här....

På schemat idag står det att åka tåg, hem med hunden och sedan till SATS. Skall träffa en instruktör och få hjälp med alla maskiner. Har inte gått igenom dem tidigare så det känns bra! Sedan får vi se om det blir ett pass också? Får se vad det blir...

Igår var jag med Paola till Friskis och Svettis. Körde Brädgympa - som step up... Skitkul men jobbigt! Hahaha gött värre! Trodde jag skulle ha världens träninsgvärk idag men känner bara lite i axlarna....

Kanske dags att ta bort juldekorationerna hemma nu också?? Knut har ju redan varit och då skall ju julen ut! Men jag vill inte! Haha ;op tycker att det är mysigt hemma... så tråkigt att ta bort allt... men men bara att acceptera... hehe ;o)

Och vad snö det har kommit!!!! Massor!!!!! Får se om det är lika mkt i Ksd när jag kommer dit =) fint!

Nej ni nu skall jag beställa tågbiljetter, läsa lite bloggar och spana runt lite.

Hoppas att ni får en bra dag! <3

Pussah!



Från i somras då jag och Keenahi hade simskola ;op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0