Ysch da...

Gomorron på er. Nu har jag kommit hem iaf. Jobbat typ hela natten... så jag känner mig lite groggy nu.. jobbade fram te halv 2, sedan upp en sväng vid 5 och sedan blev jag även väckt halv 7... så det blev ca 4 h sömn sammanlagt... och då inte sammanhängande.. men men that´s it =)

Och nu kan jag inte sova. Blivit sjukt förkyld oxå.. men men... så nu tillbringar jag min morgon framför datorn och tvn.. och jag skall inte göra ett SKIT idag... tjalalalalaaaaa!!! Så himla gött och jag är VÄRD en sådan dag trallalaaaa!!! =)

Eller nu ljög jag lite... något skall jag göra idag... I´m going to a photosession!!!! Yeyy =) sååååå fun!!! Så dagen idag består av att plocka ut outfits, duscha, sminka mig och fixa håret. Lagomt jobbigt och underbart roligt ;op

Laddar upp med ett gammalt avsnitt av Top Model nu bla ;o)

Min dag idag

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0